لیفت بینی با ژل، نخ و فیلر. انتخاب راحت ترین راه برای لیفت بینی

لیفت بینی با ژل

خیلی از مردم می‌توانند لیستی از ایرادها را از چهره خودشان بگیرند و ادعا کنند که به اندازه کافی زیبا نیستند. به همین خاطر است که آن‌ها دوس دارند تغییراتی از ظاهرشان ایجاد کنند. خب این اصلا بد نیست و تا زمانی که آسیبی وارد نکند و به افزایش اعتماد به نفس فرد کمک کند، خیلی هم خوب است. رایج‌ترین اصلاحات و جراحی‌های زیبایی مربوط به عمل جراحی بینی است. بینی در مرکز صورت قرار دارد و اگر ایراد ظاهری داشته باشد، خیلی خودش را نشان می‌دهد. یکی از کارهایی که می‌توانید برای تغییر فرم بینی انجام دهید، لیفت بینی با ژل است. لیفت بینی از درمان‌هایی است که می‌توان آن را به کمک متدهای بدون جراحی هم نجام داد و به همین خاطر افرادی که از جراحی ترس دارند هم این روش را انجام می‌هند. در این مقاله در خصوص روش لیفت بینی با ژل صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

لیفت بینی با ژل
لیفت بینی با ژل

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

فیلر بینی چیست؟

لیفت بینی با پرکننده‌ها از روش‌های غیرجراحی است که به کمک آن می‌توانید بینی را کوچک‌تر و باریک تر از آنچه هست، نشان دهید. با استفاده  از تزریق اسید هیالورونیک در نقاط استراتژیک پزشک جراح می‌توان کاری کند که پل بینی کوچک‌تر و باریک‌تر به نظر برسد. همچنین اندازه سورا‌خ‌ها را کاهش دهد و شکل کلی بینی را صاف‌تر و زیباتر کند.

لیفت بینی با ژل

لیفت بینی با ژل چطور انجام می‌شود؟

تصوری که شما از یک چهره دارید، به خاطر انعکاس نور ایجاد می‌شود در تزریق فیلر،پزشک به کمک پرکننده‌ها می‌تواند ترتیبی بدهد که بینی تناسب بیشتری با سایر اجزای صورت داشته باشد. اصلاح بینی ممکن است به بازسازی لب یا چانه نیاز داشته باشد. بیمار باید در حالت نیمه نشسته و سر در پشت تخت جراحی در حالت هایپراکستنشن قرار بگیرد تا بدن در حالت آسایش بماند. در این حالت بی‌حسی موضعی به بیمار تزریق می‌شود. برای کسانی که قرار است در نوک بینی فیلر بگیرند، بی‌حسی موضعی، بهترین گزینه است.

در این روش از اصلاح فرم بینی، از مواد پر کننده پوستی برای عوض کردن شکل بینی استفاده می‌شود. یک ماده تزریقی ژل مانند در زیر پوست در قسمتی که می خواهید خطوط یا حجم بیشتر داشته باشد، تزریق می‌شود. گاهی هم ازبوتاکس استفاده می‌شود. ماده پر کننده در بخش‌هایی از پوست شما که عمیق‌تر بوده تزریق می‌وشد و همانجا ماندگار شده و شکل می‌گیرد. همین روش می‌تواند ظاهر بینی را برای 3 ماه تا 4 سال تغییر دهد.

لیفت بینی با ژل

اصلاح عدم تقارن بینی با تزریق فیلر برای بینی‌های گوشتی

به کمک پرکنننده‌های پوستی می‌توانید کاری کنی که بینی شکل متقارنی بگیرد و عدم تقارن را اصلاح کنید. قسمت پایین بینی معمولا به خاطر برامدگی، فرورفتگی یا ناهمواری ممکن است تقارن نداشته و شکل خوبی نداشته باشد. اما وقتی که پزشک جراح تزریق ژل را در نقاط استراتژیک انجام دهد، می‌توان امیدوار بود که پرکننده‌ها شکل بینی را بهبود داده و اشکالات را رفع کنند. همچنین به کمک این روش می‌توان اندازه سوراخ‌های بینی را هم کاهش داد.

چه کسانی کاندیدهای خوبی برای فیلر بینی هستند؟

افرادی که بهترین پاسخ را به تزریق فیلر نشان می‌هند، شامل موارد زیر است:

  • پیری بینی: با بالا رفتن سن ممکن است استخوان فک بالایی که تکیه گاه ساختاری نوک بینی است، تحلیل برود. در نتیجه کم کم نوک بینی افتاده می‌شود و عرض پایه بینی کمتر می‌شود. این وضعیت را می‌توان به کمک فیلر بینی اصلاح نمود تا به اندازه این پایه اضافه شده و برامدگی مربوط به نوک بینی بالا رود.
  • پل بینی صاف: اگر پل بینی شما برامدگی لازم را ندارد، به کمک تزریق فیلر می‌توان این صافی را رفع نمود. این وضعیت در بین افراد آسیایی رایج است.
  • برامدگی نوک بینی: در این حالت فیلر به نقات دیگر تزریق می‌شود تا برامدگی نوک بینی کمتر خودش را نشان دهد.
  • ترمیم جراحی قبلی: اگر از جراحی پیشین خودتان راضی نیستید، می‌توان ایرادات را به کمک تزریق فیلر اصلاح کرد. البته این مورد حتما باید با پزشک جراح در میان گذاشته شود.
  • اصلاح زاویه نازوفرنتال: در صورتی که این زاویه درست نیست، می‌توان آن را به واسطه تزریق فیلر به نوک بینی اصلاح کرد. این حالت بیشتر در طرفین بینی مشاهده می‌شود.

در کل مشکلاتی که ناشی از برجستگی یا فرورفتگی یا تقارن نداشتن باشد را می‌توان با تزریق فیلر اصلاح کرد.

لیفت بینی با ژل
لیفت بینی با ژل

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

لیفت بینی با تزریق ژل چه معایبی دارد؟

جواب این سوال برای هر بیمار می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است لیفت بینی با تزریق ژل برای برخی از بیماران ایده خوبی نباشد. کار ژل حجم دادن به پل، بالا بردن نوک بینی و ترمیم عدم یکنواختی‌ها است. در صورتی که کسی می‌خواهد حجم بینی کمتر شود یا نوک بینی بیش از حد بالا رود و به اصطلاح عروسکی شود، بهترین روش برای او جراحی است.

لیفت بینی با ژل

لیفت بینی با تزریق ژل

با بیشتر شدن سن، در خانم‌ها و اقایان افتادگی بینی رخ می‌دهد که به کمک تزریق ژل می‌توان آن را درمان کرد. قطعا روش فیلر بینی می‌تواند عوارضی داشه باشد اما برای بالا برن نسبی نوک بینی مفید است.

قیمت لیفت بینی با تزریق ژل

نرخ تمام شده تزریق ژل برای هر کس متفاوت است. اینکه پزشک از چه نوع ژلی و به چه میزان برای شما استفاده کند، روی هزینه نهایی تاثیر دارد.

ماندگاری لیفت بینی با تزریق ژل چقدر است؟

به نسبت اینکه پزشک چه نوع فیلری برای شما انتخاب کند، ماندگاری فیلر هم متفاوت خواهد بود. برای مثال پرکننده‌های سیلیکونی یک نوع پرکننده دائم هستند و می‌توانند جایگزین مواد موقتی شوند. در این حالت اگر کسی از جراحی بینی خود راضی نباشد، می‌تواند برای ترمیم بینی از تزریق فیلر استفاده کند. تزریق فیلر یک روش ایمن برای ترمیم جراحی است.

آیا فیلر بینی مضر است؟

عواض جانبی فیلر بینی اغلب بسیار ناچیز است و در بیشتر افراد تنها مواردی مانند قرمزی، حساسیت و تورم مشاهده می‌شود. همه این موارد هم نهایتا تا چند روز دوام دارند و بعد از بین می‌روند. در موارد نادر احتمال بروز نکروز یا از دست رفتن بینایی هم وجود دارد. این نابینایی به خاط رآسیب به رگ‌های خونی حین تزریق ایجاد می‌شود. به همین خاطر لازم است که حتما برای لیفت بینی با تزریق ژل به یک پزشک معتبر مراجعه کنید.

مرکز اسکن سه بعدی راوانا، با فراهم آوردن امکانات پیشرفته‌ی پزشکی نظیر اسکن سه بعدی و …، و هم‌چنین بهره‌گیری از توانمندترین کادر پزشکی، آماده‌ی خدمات رسانی به نحو مطلوب و حرفه‌ای به مراجعین محترم است.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا