قیمت عمل بینی در تهران 1402 – بیشترین تخفیف برای هزینه جراحی بینی

هزینه عمل بینی

اگر تصمیم داشته باشید که بینی‌تان را عمل کنید، یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، بودجه مورد نیاز و هزینه عمل است. عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی یکی از عمل‌های پرطرفدار و محبوب است. این جراحی به کمک تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود و برای انجام آن روش‌های متعددی وجود دارد. به همین خاطر است که هزینه عمل هم متفاوت است. از طرفی پارامترهای متعددی هزینه عمل را تعیین می‌کنند. برای مثال اینکه در کدام شهر عمل را انجام می‌دهید یا جراح شما کیست و چه مقدار اعتبار دارد، روی هزنیه نهایی موثر است. در این مقاله قصد داریم در خصوص هزینه عمل بینی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

هزینه عمل بینی
هزینه عمل بینی

عمل بینی در سال 1402 چقدر است؟

عمل بینی گاهی اهداف درمانی دارد و برای اصلاح ساختار و عملکرد بینی انجام می‌شود. برای مثال مراجع مشکلات تنفسی دارد و می‌خواهد آن‌ها را برطرف کند. گاهی هم برای درمان مشکلات ظاهری و بهبود ظاهر بینی انجام می‌شود. در صورتی که بینی شما به صورت مادرزادی ظاهر زیبایی ندارد یا دچار حادثه یا شکستگی شده است، عمل بینی می‌تواند به اصلاح ظاهر آن و بهبود ظاهر بینی کمک کند. گاهی حتی بینی افراد ظاهر خوبی دارد اما با سایر اجزای صورت او تناسب ندارند یا حتی متقاضی به دلایلی می‌خواهد ظاهر بینی خود را تغییر دهد. در این صورت جراحی بینی انجام می‌شود. به نظر می‌رسد که مهم‌ترین مسئله برای متقاضیان جراحی بینی بعد از انتخاب جراح، مسله هزینه جراحی است. قیمت جراحی بینی به موارد متعددی بستگی دارد. اینکه کلینیک جراح در کدام قسمت شهر باشد یا جراح شما تا چه اندازه شناخته شده و معروف باشد، در قیمت نهایی موثر است. در ادامه موارد موثر در هزینه عمل بینی را بررسی می کنیم.

هزینه عمل بینی

عوامل موثر در هزینه عمل بینی

تجربه جراح

قطعا مهم‌ترین مسئله‌ ای که به بهتر شدن نتیجه عمل بینی شما کمک می‌کند، انتخاب جراح بینی است که انتخاب می کنید و تبحری است که جراح در انجام عمل زیبایی بینی شما دارد. عمل جراحی بینی مانند هر جراحی دیگری چالش‌ها و مشکلات خودش را دارد. ممکن است اتفاقاتی در حین عمل بیفتد یا انجام جراحی یه تبحر بیشتری نیاز داشته باشد. در این موراد جراح با مهارتی که دارد، می‌تواند روند جراحی را به درستی هدایت کند.

نوع بینی شما

دومین مسئله‌ای که روی هزینه عمل جراحی بینی شما تاثیر دارد، فرم و نوع بینی شما است. می‌دانید که بینی افراد پیش از عمل به دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می‌شود که جراحی بینی گوشتی چالشی‌تر و سخت‌تر است. به همین خاطر احتمالا هزینه جراحی بینی گوشتی بیشتر هم باشد. از طرفی مواردی مانند مشکلات انحراف بینی یا ترمیمی بودن عمل هزینه عمل را بیشتر می‌کند.

میزان تغییری که مد نظر شما است

به نسبت اینکه شما بخواهید بینی‌تان چقدر تغییر کند و به چه شکل باشد، جراح باید همان میزان روی بینی شما کار کند. هر چه جراح زمان و انرژی بیشتری برای تغییر بینی شما صرف کند، هزینه آن هم بیشتر خواهد بود.

شهر و منطقه مطب پزشک

منطقه جغرافیای همواره تاثیر زیادی در هزینه عمل جراحی دارد. در شهرهای بزرگ‌تر هزینه‌های عمل بیشتر هستند. چرا که در این شهرها امکانات بیشتر و به روزتری برای جراحی وجود دارند و اغلب جراحان خبره و به نام در شهرهای بزرگ مشغول به کار هستند

هزینه‌های جانبی

به جز هزینه اصلی جراحی بینی، هزینه‌های اضافی و جانبی هم برای این کار وجود دارند که حین براورد هزینه جراحی زیبایی بینی باید به آن‌ها توجه کرد. بعضی از پزشکان برای مشاوره پیش از جراحی حق ویزیت می‌گیرند. اما برخی دیگر مشاوره را به صورت رایگان انجام می‌دهند. برخی از پزشکان به اسکن سه بعدی چهره بسنده می‌کنند اما برخی به سی تی اسکن نیاز دارند که روی هزینه نهایی تاثیر دارد.

هزینه عمل بینی
هزینه عمل بینی

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

هزینه عمل جراحی بینی در تهران و شهرستان‌ها

بیشترین هزینه عمل بینی متعلق به شهر تهران است. پزشکان در این شهر مهارت وتبحر بیشتری دارند و معمولا در سراسر ایران برای انجام اعمال جراحی به تهران می‌روند. بنابراین این پزشکان هزینه بیشتری هم برای جراجی دریافت می‌کنند. هزینه عمل بینی در تهران از 14 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 60 میلیون تومان هم می‌رسد.

هزینه عمل در شهرهای بزرگ دیگر مانند شیراز یا اصفهان تفاوت زیادی با تهران ندارد اما در برخی از شهرهای کوچک کف هزینه جراحی بینی به 10 تومان می‌رسد. بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق جراحی بینی از پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی در شهر خودتان سوال کنید.

هزینه عمل بینی

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

بینی گوشتی به خاطر پوست ضخیم‌تری که دارد، جراحی و عمل کردن آن‌ هم سخت‌تر می‌شود. به خاطر ضخیم بودن پوست بینی، عمل کردن بینی چالش بیشتری دارد و فرم دان به بینی ساده نیست. به همین خاطر جراح باید متبحر و باتجربه باشد. میانگین قیمت جراحی بینی گوشتی در سال 1402 حدود 20 میلیون تومان است.

هزینه جراحی بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی در مقایسه با بینی گوشتی چالش کمتری دارد. در صورتی که مشکلاتی مانند پولیپ بینی یا ایرادات تنفسی وجود نداشته باشد، جراحی بیین کار ساده‌تری است و زمان کمتری هم برای انجام آن لازم است. اگر مشکل بینی شما تنها یک برامدی کوپک باشد، هزینه جراحی آن بسیار کمتر است و تغییرات زیادی لازم نیست. میانگین هزینه جراحی بینی استخوانی در سال 1402 حدود 18 میلیون تومان است.

هزینه عمل بینی

هزینه جراحی بینی با انحراف

عمل انحراف بینی یک روش درمانی است و در آن باید ساختار تیغه بینی اصلاح شود تا تنفس بیمار راحت‌تر انجام شود. دراین عمل جراح استخوان و غضروف اضافی را حذف کرده و بینی را به صورت قرینه درمان می کند. عموما این جراحی به همراه جراحی زیبایی انجام می‌شود. به همین خاطر قیمت نهایی جراحی بیشتر شده و هزینه جراحی زیبایی با هزینه درمان انحراف جمع می‌شود. میانگین قیمت درمان انحراف بینی در سال 1402 از 15 تومان شروع می‌شود. البته گاهی این هزینه به 20 تا 30 میلیون تومان هم می‌رسد. برای درمان انحراف بینی حتما لازم است به جراح باتجربه و متبحری مراجعه شود. درمان  انحراف بینی یک درمان سخت و پیچیده است. قیمت بالای آن هم به همین علت است.

مرکز اسکن سه بعدی راوانا، با فراهم آوردن امکانات پیشرفته‌ی پزشکی نظیر اسکن سه بعدی و …، و هم‌چنین بهره‌گیری از توانمندترین کادر پزشکی، آماده‌ی خدمات رسانی به نحو مطلوب و حرفه‌ای به مراجعین محترم است.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا