نحوه استفاده آسان از چسب لیفت بینی + آموزش تصویری

چگونه چسب لیفت بینی بزنیم

همه ما دوست داریم زیباتر باشیم و به واسطه آن اعتماد به نفس بیشتری هم داشته باشیم. به همین خاطر است که این روزها استفاده از روش‌های جراحی زیبایی بسیار رایج شده‌است. اما همیشه برای زیباتر شدن نیازی به جراحی کردن نیست. گاهی با راهکارهای ساده‌تر هم می‌توان اشکالات ظاهری را رفع کرد. راهکاری که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، استفاده از چسب بالا برنده بینی است. این چسب می‌تواند در مدت کوتاهی به بینی شما فرم داده و آن را به سمت بالا ببرد. دراین مقاله با ما همراه باشید.

چگونه چسب لیفت بزنیم
چگونه چسب لیفت بزنیم

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

چسب لیفت بینی چیست؟

چسب لیفت بینی یک چسب نواری بی رنگ است که از پلیمرهایی مانند لاتکس، سیلیکون، پلی‌اتیلن و الیاف طبیعی تولید می‌شود. این چسب روی بینی شما قرار گرفته و به آن فرم می‌دهد و نوک بینی را به سمت بالا می‌برد. جالب است بدانید که چسب لیفت برای لیفت کردن قسمت‌های دیگر صورت هم کاربرد دارد و می‌تواند با قرار گرفتن روی پوست، صورت شما را آنطور که می‌خواهید، فرم دهد. ظاهر این چسب بسیار شبیه به چسب نواری است که افراد برای بعد از جراحی بینی استفاده می‌کنند اما جنس و ساختار آن متفاوت است و البته کاربرد متفاوتی هم دارد.

چگونه چسب لیفت بینی بزنیم

نحوه استفاده از چسب لیفت بینی

استفاده از چسب لیفت بینی بسیار ساده است. پیش از هر چیزی باید صورت‌تان را با یک پاک کننده معمولی تمیز کنید تا تمام چربی‌ها و ذرات گرد و غبار از روی پوست بینی تمیز شوند. کمی زمان بدهید تا صورت‌تان کاملا خشک شده و هیچ رطوبتی نداشته باشد. در نهایت با یک پد آغشته به الکل پوست بینی را تمیز کنید تا از تمیز بودن و عاری بودن پوست از چربی مطمئن شوید. در نهایت چسب را روی بینی بزنید. اگر چسب پهن خریه‌اید و قسمتی از چسب از بینی شما بیرون می‌ماند، می‌توانید با یک قیچی تمیز، اضافات چسب را ببرید.

از طول  چسب، یک تکه به اندازه 6 سانتی‌متر را جدا کرده و وسط آن را روی نوک بینی قرار دهید. سپس نوک بینی را به سمت بالا بکشید و چسب را روی بینی بچسبانید. در زمان کشیدن بینی به سمت بالا و قرار دادن چسب لیفت به این نکته توجه کنید که اگر چسب را بیش از اندازه بکشید، روی پوست بینی شما چین میفتند. اگر هم کشش چسب کمتر از اندازه لازم باشد، نتیجه دلخواه شما ایجاد نمی‌شود. پس مهم است که کشش چسب به اندازه باشد. بعد از اینکه چسب را روی بینی قرار دادید، می‌توانید صورت‌تان را آرایش کنید و چسب را کاملا زیر کرم پور پنهان کنید.

چگونه چسب لیفت بینی بزنیم

آیا با چسب لیفت می‌توان بینی را کوچک کرد؟

چسب لیفت یک تاثیر آنی روی بینی شما دارد و باعث جمع شدن و سربالا شدن بینی شما می‌شود اما به نظر می‌رسد که در طولانی مدت هم این چسب تاثیرگذار است و می‌تواند ظاهر بهتری برای شما ایجاد کند. البته میزان این تاثیر به موارد مختلفی بستگی دارد. به طوری که نظر افراد متفاوت است. یکی از کسانی که از این چسب استفاده می‌کند ادعا دارد که این چسب به کوچک شدن بینی او کمک کرده است و فرد دیگری معتقد است که این چسب هیچ تاثیر طولانی مدتی روی بینی او نداشته است. به نظر می‌رسد که کسانی که بینی گوشتی دارند، بیشتر درباره کوچک کرن بینی توسط چسب حرف می‌زنند. اما بینی‌های قوزدار و استخوانی تاثیر کمتری از استفاده از چسب می‌گیرند. درواقع چسب می‌تواند کمی ساختار پوست و فرم بینی را تغییر دهد اما ساختمان استخوانی و غضروفی بینی با چسب تغییر نمی‌کند.

چگونه چسب لیفت بزنیم
چگونه چسب لیفت بزنیم

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

مزایای استفاده از چسب بینی

امروزه تبلیغات زیادی در خصوص چسب لیف بینی می‌بینید که باعث شده است افراد زیادی هم به آن توجه کنند. یکی از مزایای مهم این چسب این است که تهاجمی نیست و خطر جدی برای شما ندارد. درواقع استفاده از این چسب یک راهکار بی خطر برای شکل دادن به بینی و کوچک کردن و سربالا کردن آن زیر آرایش است. حتی اگر با این چسب به فرم دلخواه بینی نرسید، می‌توانید مطمئن باشید که خطر و تاثیرات ماندگاری ندارد و بعد از برداشتن چسب، تاثیر چسب هم تمام می‌شود. در ادامه مزایای استفاده از چسب لیفت بینی را می‌خوانیم:

  • امکان استفاده ایمن و بدون خطر روی بینی و مجاز برای انواع پوست
  • بدون ایجاد حساسیت و خارش روی انواع پوست
  • ارزان بودن در مقایسه با دیگر روش‌های فرم دادن بینی
  • از بین بردن جوش‌ها سرسیاه و موهایی زائد روی بینی
  • قابل استفاده در تمام سنین
  • ایجاد یک فرم طبیعی در بینی
  • نامرئی بودن و بدون مشاهده
  • ضدآب بودن
  • ایجاد تقارن دو طرفه در بینی
چگونه چسب لیفت بینی بزنیم

معایب استفاده از چسب بینی

چسب لیفت اگرچه مزایای زیادی برای کاربران دارد اما مانند هر راهکار زیبایی دیگری می‌تواند معایبی هم داشته باشد. در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بدون تاثیرگذاری زیاد و چشمگیر: این چسب تنها مقدار می می‌تواند بینی را لیف کند و تاثیر زیاد و چشمگیر ندارد
  • موقتی بودن تاثیر آن: این چسب تنها تا زمانی که روی بینی شما باشد، به بینی فرم می‌دهد و تاثیر دائمی ندارد.
  • بدون تاثیر روی بینی استخوانی: اگر مشکل بینی شما قوز داشتن یا انحراف تیغه است که از ایرادهای رایج بینی‌های استخوانی است، این چسب نمی‌تواند کار خاصی برای شما انجام دهد.
  • ایجاد التهاب در پوست‌های حساس
  • ایجاد چین و چروک و نشانه‌های پیری پوست در صورت استفاده اشتباه و کشیدن بیش از حد پوست

چسب لیفت برای بینی‌های گوشتی

کسانی که بینی گوشتی دارند، کاندیداهای بهتری برای استفاده از این نوع چسب‌ها هستند. با توجه به اینکه این چسب می‌تواند تاثیرات جزئی روی بینی ایجاد کنند و ساختمان اسکلتی بینی را عوض نمی‌کند، استفاده از آن در بینی‌های گوشتی تاثیر بهتری دارد. در کل این چسب برای بینی‌های گوشتی بهتر است و اگر بینی استخوانی دارید، شاید نتیجه خوبی از آن نگیرید.

کارشناسان راوانا آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا